Tuesday, June 12, 2007

Balik Kampung


Exam dh lame abeh dh..tp br balik kampung, hehe...br pas abeh kem pra-pekerjaan....byk gak aku dpt g ken ni..kawan pn ade gak dpt..tp ramai yg dh grad,cm haram..sanyak rindu kt mak an abah kt umah tu...haha..cam merpati due sejoli tak mak bapak aku?!hahaha...ble lg dieorg nk ade gambo kt tenet,aku sbg anak IT dlm famili kne wat gak.hee..ahad ni aku balik la ye mak abah...nk siap kn keje sket..aku tulis natang ni pn sbb dh xde ape nk wat kt umah sewa ni.bdk ade yg keje n praktikal..lg satu sbb tgk fatiha pny blog,teruja aku bc blog die..nk lawan la ni..tp kalo aku blk umah xde tenet so xleh aku nk update blog aku..xpe..jgn ngaku kalah..hero hindustan mmg kalah dulu..hahaha..ble nk grad ni ek.........~

1 comment:

  1. awww so sweet letak gmbr mak ayah...hehehe...teruskan usaha mng update blog... hahaha... blasah je tulih ape2...bkn masuk jail pon kan if merapu...hehehe

    ReplyDelete